Fairyland調理成功誕下可愛混血寶寶 43歲客人經歷

試管嬰兒 多次失敗 調理後成功懷孕

👉🏻 想知點想增加懷孕機會 Whatsapp我們 +852 6996 2626

客人真實分享:


好多人同我講做咩做咩就容易懷孕,講就容易啦,由想生BB到不斷驗孕,已經灰心左40幾次…

我試咗足足四年啦,都唔知失望咗幾多次!到後期我都唔想再去抱太大期望,因為個個月嚟M都會好唔開心!

嗰時都四十三歲啦!試咗幾年,醫生叫我做試管,咁好啦咩都試下,結果面對的只有一次又一次嘅失敗,一來又要洗錢,又有心理壓力,衰咗又真係再次崩潰,我做八次 試管嬰兒 都係失敗!又點會存有希望?


當一切都打定輸數,我過咗嚟Fairyland調理,起初我都係半信半疑,抱住一試無妨的心態,來到這裡調理開始,心情慢慢變得放鬆,好記得這裡的治療師、顧問同前台職員都好NICE,關心我最近情況,唔經唔覺做了大半年調理,有一日竟然見到驗孕棒有兩條線,我真係開心到彈起!因為根本都冇諗過成功!

最後混血小米終於平安出世啦,謝謝Fairyland幫忙!由我灰心到谷底,到又驚又喜見到兩線!去到一直懷孕嘅過程,都有你哋好正面咁樣支持我!
希望大家都早日得償所願做到父母!

以上是Fairyland客戶計劃懷孕成功個案分享

如果你在備孕路上有疑問想搵人幫手,歡迎與我們聯絡^^

了解計劃懷孕 請按以下連結:
bit.ly/3H8Lgeq

或 Whatsapp +852 6996 2626

相關文章:多囊卵巢客戶成功懷孕見證 – Fairyland 計劃懷孕
相關文章:由備孕到確定 懷孕 只用七個月 追到兔寶寶