根據香港大學瑪麗醫院輔助生育中心的統計,在2020年進行約1000次冷凍-解凍胚胎移植中,36-40歲女性的活產率約30%,40歲或以上的活產率大約只有23%,懷孕的機率因人而異,加上並非每個排卵週期都能成功取得卵子,用於移植及凍存胚胎,要令人工受孕成功難上加難!

人工受孕(IVF)成功率除咗同年紀有關,卵子的質素都好重要!所以計劃進行人工受孕前一定要好好調理身體,Fairyland的IVF前護理能夠幫助女性改善體質,營造一個舒適環境,讓受精卵更容易著床,增加『一擊即中』的機會!

客人分享:「一直以為肯做IVF就一定有BB, 但原來就算有好多卵, 但質素唔好都無用, 由之前小產到再做一次IVF, 一粒卵過五關斬六將, Fairyland都一直幫我跟進, 無論心理同生理上都俾到我一定的支持, 衷心感謝Fairyland的幫忙 ❤️」

本店人工受孕或試管嬰兒前調理有助:

  • 增加子宮內膜黏度
  • 中醫作體質調理
  • 提升卵子營養
  • 改善子宮著床環境

聯絡懷孕小管家:https://api.whatsapp.com/send/?phone=85269962626&text=了解計劃懷孕

#fairyland #女性護理中心 #計劃懷孕
#暖宮 #ICSI #IVF #IUI

如果你在備孕路上有疑問想搵人幫手,歡迎與我們聯絡^^

 Whatsapp +852 6996 2626